امام جمعه میاندوآب گفت: مردم پول های خود را از بانک ها برداشت کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی حجت السلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: سودهای بانکی ربا است،مردم انقلاب کردند که رباخواری از جامعه برداشته شود نه اینکه با اعلام تسهیلات 18 درصدی با سود 27 درصد و شاید هم بیشتر به مردم تسهیلات داده شود.

امام جمعه میاندوآب گفت: من از مردم می خواهم که پول های خود را از بانک بردارند چرا که همین پول ها را با نزولش به مردم قرض می دهند کاری که کشورهای تماما کافر اروپایی و آمریکایی هم با مردمش نمی کنند.

وی ادامه داد: تا به حال چندین بار قصد داشتم این صحبت ها رو بکنم اما می ترسیدم انگ ضد انقلاب بخورم اما وقتی اکثر مراجع عظام تقلید اعلام کردند من هم خواهم گفت.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به نزدیکی پایان سال و زمان حساب و کتاب عنوان کرد: همه مسولان ما باید در پیشگاه رهبر انقلاب و مردم ما پاسخگو باشند، مسولان شهری هم باید در مورد 230 میلیارد ریال بودجه که اواخر سال پیش اعلام کردند به شهرستان میاندوآب تخصیص داده شده است و قرار بود امسال برای انواع پروژه ها هزینه شود پاسخگو باشند.

حسن زاده ادامه داد: از این 23 میلیارد تومان قرار بود 200 میلیون تومان برای حوزه های علمیه شهر هزینه شود که تا امروز چیزی به ما نداده اند و ما منتظریم تا مسولان شورای اداری تا هفته آینده اعلام کنند که اگر این بودجه به دستان آنها رسیده ، به چه صورتی هزینه شده و اگر هم نرسیده که باید اعلام کنند تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.

وی ادامه داد: با سفر معاون رئیس جمهور به این شهرستان برخی ها اعلام کردند 50 میلیارد ریال و برخی ها هم 55 میلیارد ریال هم بودجه برای مناطق محروم بخش باروق میاندوآب اختصاص داده شده است که اول باید وضعیت اختلاف 5 میلیارد ریالی و سپس دلیل اینکه فقط برای بخش باروق بوده است مشخص شود و سپس این را هم بدانید که مردم 6 ماه دیگر در مورد همین بودجه و نحوه هزینه کرد آن هم از شما پاسخ خواهند خواست.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به خطبه های هفته پیش خود مبنی بر ارائه سند پرداخت های 3 میلیون ریالی هم گفت: علاوه بر اینکه برخی ها خودشان را در رسانه ها لو دادند برخی ها هم طی هفته گذشته به دفتر بنده مراجعه کرده و اعلام کردند که این 3 میلیون ریال که گفتید فقط 1 میلیون ریالش را به ما دادند و برخی هم گفتند 3 میلیون ریال گرفته اند قرار شده 600 هزار ریال هم بگیرند که با این تفاسیر دیگر نیازی به ارائه سند بنده نشد.


انتهای پیام

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.