به گزارش ایرنا، آیت الله عسگر دیرباز شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از امام جمعه سابق شهرستان تکاب افزود: خدمتگزاری به مردم شریف، صبور و همیشه در صحنه از وظایف مسئولان است و این وظیفه باید به نحو مطلوب به سر انجام برسد.
وی بیان کرد: همه باید برای تداوم امنیت در کشور و خدمت به مردم تلاش کنیم چرا که مردم همواره قدردان این خدمات بوده اند.
وی با بیان اینکه مردم قدردان خدمت خالصانه هستند اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با نثار خون پاک شهدا و خون دل خوردن های فراوان به این سطح از اقتدار و امنیت رسیده و باید پاسدار این نعمت ارزشمند باشیم و با وحدت و همدلی در راه اعتلای کشور و نظام گام برداریم.
فرماندار تکاب نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات امام جمعه سابق شهرستان تکاب گفت: رفع مشکلات شهرستان تکاب سعه صدر و همت بیشتری می طلبد که باید مد نظر مسئولان و روسای ادارات قرار بگیرد.
ایرج ثقفی افزود: روسای ادارات و دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان همواره فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی بیان کرد: هیچگاه نباید در مسیر خدمت با مردم، اهداف و منویات شخصی را لحاظ کنیم و باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که یک مسئول برای همه مردم و شهرستان مسئول است و وظیفه خدمتگزاری دارد.
ثقفی ادامه داد: رفع محرومیت ها و برطرف کردن محدودیت های شهرستان تکاب به تلاش و مجاهدت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم با تعامل و هماهنگی اهداف توسعه این شهرستان محقق شود.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه سابق شهرستان تکاب قدردانی شد.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور و آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.