به گزارش ایرنا، شاهین مصطفی یف وزیر توسعه اقتصادی جمهوری آذربایجان و هیات همراه 50 نفره از تجار این کشور امروز به ارومیه سفر می کند.
امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی ارومیه و کنفدراسیون صاحبکاران آذربایجان و حضور در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان با حضور مصطفی یف و واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهم برنامه های امروز چهارشنبه در ارومیه به شمار می رود.
امروز همچنین همایش کانون وکلای دادگستری در راستای تشریح منشور حقوق شهروندی ارائه شده توسط رئیس جمهوری در آذربایجان غربی برگزار می شود.
سخنرانی حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهوری از مهمترین برنامه های این همایش است.
مدیرعامل سازمان شهرک های صنعتی و صنایع کوچک نیز امروز بازدیدی از چند شهرک صنعتی در حال احداث و در حال بهره برداری آذربایجان غربی دارد.
بازدید از روند احداث شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی و ناحیه صنعتی خلیفه لو، شهرک های صنعتی مهاباد، میاندوآب و شاهین دژ از جمله برنامه های علی یزدانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی استان آذربایجان غربی آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33826667 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33826666 ارسال کنند.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.