به گزارش ایرنا هادی بهادری روز چهارشنبه در شورای اداری آذربایجان غربی افزود: افزایش نظارت بر نحوه اجرای برنامه های توسعه در استان های مختلف کشور ضروری است.
به گفته وی نظارت دیوان محاسبات بر اجرای برنامه ها نیز جنبه مالی دارد و در زمینه اجرای برنامه ها نظارتی مشاهده نمی شود.
بهادری با ابراز خرسندی از حضور 25 درصد نمایندگان استان در کمیسیون بودجه مجلس گفت: امسال سه نفر از نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق برنامه حضور داشتند و سه نفر دیگر از نمایندگان نیز در کمیسیون تلفیق بودجه بودند که جای خرسندی است.
وی با اشاره به وحدت و همدلی موجود در مجمع نمایندگان آذربایجان غربی افزود: تاکنون هشت نشست در مجمع برگزار شده و از اعضا و مدیران استانی و حتی وزار به این مجمع دعوت شده است.
وی از مدیران دستگاه ها خواست تا عملکرد دولت در چند سال گذشته را به صورتی مطلوب و ساده و عامه پسند در جامعه بازگو کنند.
بهادری با اشاره به انتخابات سال آینده ادامه داد: انتظار می رود این مشی اعتدالی که به لحاظ بین المللی و داخلی امنیت خاطر و فیزیکی مردم را خلق کرده است، همچنان تداوم یابد.
وی مشکل بیکاری را از مشکلات مهم جامعه عنوان کرد و افزود: از نظر اشتغال، مردم با مشکلاتی مواجه بوده اند و تحت فشار هستند و باید در راستای حل این مشکل تلاش ها را تداوم بخشید.
بهادری از دستگاه های اجرایی خواست تا همکاری لازم را در زمینه ارائه وضعیت پیشرفت و تحقق طرح ها با مجمع نمایندگان استان داشته باشند.
در شورای اداری آذربایجان غربی که عصر چهارشنبه برگزار شد مدیران مخابرات، تامین اجتماعی و ارتباطات زیرساخت استان به ارائه گزارش پرداختند.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.