فرماندار سلماس گفت: جشن های دهه فجر بزرگترین جشن ملی ایرانیان است و متعلق به همه آحاد و گروههای مردم است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مسعود حاجی علیلو در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سلماس با گرامیداشت پیشاپیش ایام ا.. دهه فجر، گفت: حق خواهی و حق طلبی مردم مومن و انقلابی ایران و نپذیرفتن ظلم و استبداد سبب به بار نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن در کشورمان شد.

حاجی علیلو افزود: جشن های این دهه متعلق به همه مردم ایران است چراکه بزرگترین جشن ملی ایرانیان در بیرون راندن استبداد است و همه اقشار مردم در به ثمر نشستن آن سهیم اند.

وی بیان کرد: نسل های گذشته انقلاب زحمات زیادی برای بقا و پایداری این نظام اسلامی در کشور کشیده اند و اکنون وظیفه ماست تا نسل امروز را با جانفشانی های نسل های گذشته آشنا سازیم، تا قدردان زحمات آنان باشند.

فرماندار سلماس با اشاره به توطئه بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تمام مردم و مسئولین در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمنان ایستادگی خواهند کرد و اجازه توطئه افکنی به بیگانگان را در امور داخلی کشور نخواهند داد.

حاجی علیلو با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم و جشن های دهه فجر در شهرستان، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های دولتی در خصوص فضاسازی و آذین بندی ادارات و نیز برنامه ریزی و اجرای برنامه های گرامیداشت این دهه کوشا باشند.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه جلسات روسای ادارات و دستگاه های دولتی سلماس برنامه های پیشنهادی خود را برای برگزاری در دهه فجر سال جاری در سطح شهرستان بیان کردند.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.