رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از کلنگ زنی بیمارستان 160 تخت خوابی روانپزشکی ارومیه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آقازاده در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت در مراسم افتتاح 1000 تخت روانپزشکی در سراسر کشور گفت:  با توجه به فرسوده بودن بیمارستان روانپزشکی ارومیه در تلاشیم که در آینده نزدیک بیمارستان 160 تختخوابی روانپزشکی ارومیه به دست مقام عالی وزارت کلنگ زنی گردد.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه تخت های روانپزشکی از اهداف عرصه سلامت است گفت: در استان  109 تخت فعال روانپزشکی وجود داشت که از این تعداد 93 تخت در ارومیه و مابقی در شهرستان خوی بود.

وی افزود: خوشبختانه بعد از آغاز اجرای طرح تحول سلامت امروز  24 تخت روانپزشکی در سطح استان افزوده شد که از این تعداد 14 تخت در شهرستان میاندوآب و 10 تخت در شهرستان ماکو قرار دارد.

آقازاده خاطر نشان کرد : در مجموع 66 تخت در استان افتتاح خواهد شد که امروز 24 تخت افتتاح و بقیه نیز در شهرستانهای سردشت، نقده، بوکان، و مهاباد در آینده اضافه خواهد شد که این امر باعث توزیع عادلانه تخت های روانپزشکی در استان آذربایجان غربی خواهد گردید که از اهداف عرصه سلامت استان می باشد.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.