به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر والیبال با انجام 6 دیدار در شهرهای تهران (2 مسابقه)، اردکان، آمل، ورامین و ارومیه پیگیری می شود.
تیم والیبال شهرداری ارومیه که در هفته های گذشته روند رو به رشدی را در دیدارهای دور برگشت داشته با کسب پنج پیروزی متوالی خود را به رده سوم جدول رسانده است.
شهرداری ارومیه هفته گذشته با جذب پاسور تیم پارسه تهران امیدوار به بهره گیری از 2 پاسور در ادامه رقابت ها داشت اما با بازگشت دوباره تیم پارسه به لیگ برتر، مجبور به ادامه دیدارها با یک پاسور شد که این امر می تواند کار تیم سوم لیگ را بامشکل مواجه کند.
جذب امین علوی به جای اولی پکای فنلاندی یکی دیگر از خرید های تیم شهرداری ارومیه در پست پشت خط زن است که امید می رود این بازیکن بتواند به هماهنگی لازم با دیگر هم تیمی های خود برسد.
هواداران هر 2 تیم آذربایجانی سال هاست که در همه دربی های لیگ برتر والیبال، با شور و نشاطی خاص و بدون ایجاد هیچ گونه حواشی و تنش اقدام به حمایت همه جانبه از بازیکنان و تیم های محبوب خود کرده اند.
حضور بهرام فرید یکی از بازیکنان با تجربه ارومیه ای در ترکیب تیم شهرداری تبریز از دیگر مواردی به شمار می رود که بر جذابیت این دیدار افزوده است.
تیم شهرداری ارومیه با کسب 11 پیروزی و اندوختن 33 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و فاصله خوبی با حریفان رتبه های پایین جدول ایجاد کرده و در دیدار خانگی این هفته به دنبال کسب پیروزی و جبران شکست دور رفت برابر تیم شهرداری تبریز است.
تیم شهرداری تبریز نیز که در هفته هفدهم تیم پیکان تهران صدرنشین را شکست داده است، روحیه خوبی برای رویارویی مقابل میزبان ارومیه ای خود دارد و این امر جذابیت دربی آذربایجان را بیشتر می کند.
شهرداری تبریز با هشت برد و کسب 25 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.
کیوان عابدزاده با کمک اسماعیل رزقی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و خلیل یگانه مجد ناظر بازی است.
دیدار دور رفت 2 تیم با نتیجه سه بر صفر به سود تیم شهرداری تبریز به پایان رسیده بود.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.