به گزارش ایرنا، احمد احمد نژاد یک نشان برنز جهانی مالزی، 2 نشان طلا و نقره آسیا و 9 نشان طلای ایران را در کارنامه خود دارد.
مرحله نخست اردوی تیم ملی جوانان کشور از امروز شنبه در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است.
وزنه برداران جوان کشورمان برای شرکت در پیکارهای جوانان جهان که از 26 خرداد تا سوم تیر ماه سال آینده در کشور ژاپن برگزار می شود، آماده می شوند.
حسین سلطانی از زنجان، حسین غزالیان، رامین ولی پور، قاسمعلی محمدپور از مازندران، تقی آقازاده از اردبیل، عارف خاکی از اصفهان، رضا فلاحی از کرمانشاه، رحمان اورامه از خوزستان، رضا بیرالوند از لرستان و علی داودی از تهران دیگر وزنه برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
این اردو زیر نظر محمدحسین برخواه سرمربی و اکبر خورشیدی مربی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، احمد نژاد شهریور ماه امسال در جریان مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان مراغه با بالا بردن وزنه 137 کیلوگرمی رکورد یک ضرب ایران را یک کیلوگرم بهبود بخشید و در ادامه رکوردزنی های خود با ثبت 165 کیلوگرم در حرکت 2 ضرب موفق به ارتقای چهار کیلوگرمی در این حرکت شد و در مجموع 10 کیلوگرم رکورد ایران را افزایش داد.
پیش از این علی میری وزنه بردار ملی پوش ارومیه ای در رقابت های وزنه برداری قهرمانی 2014 جوانان جهان در لهستان مدال نقره یک ضرب، مدال طلای 2 ضرب و نشان نقره مجموع را کسب کرده است.
مهر ماه امسال نیز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در رده های سنی 13، 14 و 15 سال به مدت سه روز از 7 تا 9 مهرماه جاری با حضور 138 وزنه بردار از 24 استان در سالن 2000 نفری شهید باکری خانه جوان ارومیه برگزار شد.
همچنین امسال مسابقات وزنه برداری بین المللی دهه فجر همزمان با فرا رسیدن ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار می شود.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.