مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: استفاده کردن گاز پیکنیک توسط رانندگان در داخل اتوبوس در حال حرکت خلاف قانون است.

ناصر سعید آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: رانندگان اتوبوس حق ندارند در داخل اتوبوس گاز پیکنیک استفاده کند و سازمان اتوبوسرانی در صورت مشاهده قطعا با راننده خاطی برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: راننده اتوبوس خاطی در صورت استفاده از گاز پیکنیک در داخل اتوبوس 80 هزار تومان جریمه  می شوند.

سعیدآبادی تصریح کرد: سازمان اتوبوس رانی به دلیل کمبود نیروی در واحد بازرسی و نظارت از برخی تخلفات رانندگان مطلع نبوده و تخلفاتی صورت می گیرد لذا مردم با همکاری و همیاری با این سازمان و اطلاع رسانی می توانند از بروز تخلفات رانندگان جلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در پاسخ به گلایه مسافر اتوبوس مبنی بر اینکه صبح امروز راننده اتوبوس مسیر ویژه از پیکنیک برای گرم کردن خود استفاده  کرده است گفت: سریعا رسیدگی لازم انجام و با راننده خاطی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات مردمی به شماره 3000149149، از مردم درخواست کرد در صورت داشتن هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا درصورت مشاهده هر نوع تخلف مراتب را با اعلام کد سه رقمی اتوبوس به سازمان گزارش داده تا در اسرع وقت رسیدگی  شود.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.