حجت الاسلام یاسر آقا محمدی روز شنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان مهاباد، اظهار کرد: بر این اساس دشمن به اختلاف و تفرقه انداختن بین مسئولان و در بین مردم سرمایه گذاری کرده اما ثابت قدم بودن در اصول و آرمان های انقلاب پس از حدود چهار دهه و حفظ وحدت، دشمنان انقلاب را ناامید کرده است.
وی افزود: رهبری آگاهانه و مدبرانه توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب ابتکار عمل را از دشمنان گرفته بر این اساس دشمنان انقلاب به دنبال اختلاف انداختن در جامعه هستند.
حجت الاسلام آقا محمدی اظهار کرد: به پاس نعمت انقلاب، کرامت انسانی که این انقلاب به مردم بخشید و امنیت موجود باید شکرگذار این نعمات باشیم بر این اساس برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از ضروریات است.
وی افزود: اجرای برنامه های مردمی در شان انقلاب اسلامی، تبیین اهداف انقلاب و ادای دین خود به شهدا اهداف جشن های دهه فجر است.
در این نشست همچنین کمیته های 18 گانه ستاد دهه فجر شهرستان مهاباد مشخص و اعلام شد و در ادامه اعضای کمیته ها به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر پرداختند.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.