** پروازهای فرودگاه منطقه آزاد ماکو همزمان با دهه فجر آغاز می شود
ارومیه – ایرنا -مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: پروازهای فرودگاه این منطقه از دهه فجر امسال آغاز می شود که این امر ظرفیتی برای شتاب بخشیدن به توسعه شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است.

** گله مندی مردم از تبصره های قانونی قبض های آب در آذربایجان غربی
ارومیه- ایرنا- چند وقتی است که بند جدیدی در قبض های آب آذربایجان غربی به چشم می خورد که میزان آن در برخی وقت ها از آب بهای مصرفی نیز بیشتر است؛ تبصره قانونی، همان بندی که سبب نارضایتی مردم این استان شده است.

** چوب بانک های آذربایجان غربی لای چرخ تولید
ارومیه- ایرنا- تکاپوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در آذربایجان غربی در حالی دستاوردهای قابل توجهی را در پی داشته که همچنان چوب بانک های این استان لای چرخ تولید گیر کرده و گله مندی های استاندار و تولید کنندگان را به دنبال داشته است.

** معاون استاندار آذربایجان غربی: حق مردم در گزینش های استخدامی رعایت شود
ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: شایسته سالاری از الزام های مهم در انتخاب افراد است و حق مردم در گزینش های استخدامی استان باید رعایت شود.

** روستاهای آذربایجان غربی بهشت گمشده گردشگران داخلی و خارجی
ارومیه- ایرنا- آذربایجان غربی سرزمین قلعه ها و تپه های باستانی اورارتوئی، ماننایی و میراث ماندگار تخت سلیمان در روستای هدف گردشگری است؛ روستاهایی که بهشت گمشده گردشگران داخلی و خارجی به شمار می رود.

** نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: اعتقاد راسخ نیروهای مسلح عامل مهم امنیت ایران اسلامی است
ارومیه - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌ جمعه ارومیه گفت: ایمان و اعتقاد راسخ نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی عامل مهم امنیت مثال ‌زدنی ایران اسلامی است که باید این ایمان و اعتقاد روز به روز تقویت شود.

** بهره مندی 18 هزار دانش آموز آذربایجان غربی از هدایای رهبر معظم انقلاب
ارومیه - ایرنا - رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی گفت: هدایای مقام معظم رهبری در بین 18 هزار و 360 دانش آموز محروم روستایی و عشایری استان توزیع شد.

** ذخیره سازی 3.6 میلیون لیتر فرآورده نفتی در سلماس
ارومیه- ایرنا- مدیر پخش فرآورده های نفتی سلماس گفت: به منظور تامین سوخت زمستانی شهروندان 3 میلیون و 600 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در این شهرستان ذخیره سازی شده است.

** پیروزی تیم های والیبال شهرداری ارومیه مقابل پارسه تهران و عقاب سبلان اردبیل
ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر ایران مقابل پارسه تهران و جوانان شهرداری ارومیه نیز در هفته دهم لیگ دسته یک ایران در مصاف با تیم عقاب سبلان اردبیل به پیروزی رسیدند.

** رشد 18 درصدی مالیات وصولی در خوی
ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: در 9 ماهه امسال 290 میلیارد ریال مالیات در این شهرستان وصول شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، 18 درصد رشد دارد.

7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.