استاندار آذربایجان غربی گفت: باید قدر امنیت موجود در کشور را بدانیم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی قربانعلی سعادت صبح امروز در همایش فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی وجود امنیت در کشور را با وجود شرایط سخت منطقه و کشورهای همسایه نعمتی بزرگ دانست و افزود: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح از نعمت آسایش و امنیت در کشور برخورداریم که باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با بیان اینکه پلیس و نیروهای مسلح حافظ امنیت مردم هستند گفت: نظم و امنیت کشور را مرهون زحمات این سبز پوشان انتظامی هستیم.

سعادت با اشاره به اینکه اصلاح امور در سایه فکر آسوده و خیال راحت امکان پذیر است خاطر نشان کرد: اگر چه کارکنان نیروی انتظامی انگیزه مادی برای خدمت ندارند و همگی ایثارگر هستند ولی نباید اجازه داد مسائل و مشکلات مالی عامل تشویش خاطر این ایثارگران شود.

استاندار آذربایجان غربی توجه به مسائل و مشکلات احتمالی کارکنان نیروهای انتظامی و تلاش برای حل آن ها را تاکید کرد و گفت: باید به مسائل و مشکلات پرسنل نیروی انتظامی توجه ویژه شود.

وی رسیدگی به تخلفات را از وظایف فرماندهان ذی ربط دانست و افزود: اگر بتوانیم مسیر و راهکاری ارائه کنیم تا تخلفات درون سازمانی در میان نیروها صورت نگیرد به هدف خود رسیده ایم.

سعادت پیشگیری از بروز تخلفات میان کارکنان نیروی انتظامی را ارجح بر مچ گیری از تخلفات آنها دانست و گفت: باید برنامه ریزی های لازم  در راستای توجیه کارکنان و حل مسائل و مشکلات معیشتی ان ها باشد.

 

 


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.