مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: پلدشت می تواند به قطب گردشگری ایران و نخجوان تبدیل شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، فروزان در نشست صمیمی با مردم در مسجد جامع پلدشت با اشاره به اینکه، پلدشت می تواند به عنوان محور و قطب گردشگری ایران و نخجوان تبدیل شود، گفت: رودخانه ارس و گمرک پلدشت از ظرفیت های بزرگ این شهرستان است که مذاکرات گسترده ای برای بهره برداری از آن ها صورت گرفته است و در آینده نه چندان دور ثمره آن را خواهیم دید.

وی تصریح کرد: شهرهای منطقه آزاد ماکو از یکدیگر جدا نیستند و این شهرها در قالب یک منطقه ارزیابی می شوند.

فروزان در ادامه از شروع پرواز های رسمی فرودگاه ماکو خبر داد و گفت: پروازهای فرودگاه منطقه آزاد ماکو از دهه فجر امسال آغاز می شود و ما سعی در تامین رضایت مردم شهر های منطقه آزاد ماکو هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست صمیمی با تاکید بر این که سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو تمام توان خود را صرف تامین زیرساخت های منطقه کرده است، گفت: پروژه هایی از جمله ایجاد بازارچه ای در شان مردم پلدشت برای جذب گردشگر، حل مشکل آب پلدشت، عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده دسترسی پلدشت و احیای کارخانه قند پلدشت، از جمله برنامه های در دست اجرا تا سال آینده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم با حضور در منزل چند تن از خانواده های شهدا، از ایثارگری و رشادت های شهیدان و خانواده های آنها تجلیل شد.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.