سرهنگ برزو تجاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده به جرم از حیث تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اجرای طرح ویژه در دستور کار این فرماندهی در یک ماهه اخیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، از متهمان ۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف و هشت دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شده است.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل قضایی شدند، اضافه کرد: اعتیاد و آلودگی به مواد مخدر یکی از معضلاتی است که جامعه را گرفتار کرده و لازم است برای رفع این آسیب اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی برای تثبیت سلامت اجتماعی گام برداریم.

فرمانده انتظامی مهاباد مهم ترین هدف اجرای این‌گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: برخورد پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر هرگز تعطیلی ندارد و کارکنان انتظامی در هر شرایط آماده برخورد با این افراد هستند.

سرهنگ تجاری اظهار داشت: امسال حدود ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در سطح شهرستان مهاباد کشف و ضبط شده است. 

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

مهاباد دارای با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.