دیار فتاح‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران شرکت گاز از امروز با مراجعه به منازل مسکونی، مراکز تجاری، واحدهای صنعتی و صنف‌های مختلف عملیات قرائت کنتورهای شرکت گاز را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه قرائت کنتورهای خانگی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، ادامه داد: شهروندان همکاری لازم را با ماموران شرکت گاز جهت قرائت کنتور انجام دهند.

وی اضافه کرد: در مدت ممنوع شدن قرائت کنتورها، ماموران این شرکت از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک به مشترکان نسبت به قرائت و خواندن رقم ثبت شده در این مدت اقدام کرده‌اند.

مسوول روابط عمومی شرکت گاز مهاباد اظهار داشت: شرکت گاز در طول چند ماه گذشته مساعدت لازم را درباره نحوه پرداخت بهای گاز مصرفی مشترکان انجام داده و از شهروندان نیز درخواست می‌شود تا نسبت به پرداخت به موقع صورت‌حساب گاز خود به دلیل جلوگیری از انباشت مبالغ گازبهای مصرفی خود اقدام کنند.

«فتاح‌زاده»، جمعیت شهری بهره‌مند از گاز در این شهرستان را ۹۹ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: این تعداد در قالب ۵۷ هزار مشترک شهری و بیش از هشت هزار مشترک روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

مهاباد دارای ۲۳۷ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۸۳ هزار نفر در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.