سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: به دنبال تشکیل ستاد مقابله با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان، تیم‌های عملیاتی پلیس در بازرسی از یک دستگاه وانت در محور بوکان - سقز  موفق شدند این تعداد لباس قاچاق را که مورد استفاده بیماران مبتلا به کرونا است، کشف کنند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

وی ارزش ریالی کالای توقیف شده را بیش از ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و از این رو پلیس بر خود واجب می‌داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته و با اخلال‌گران بخش اقتصادی به شدت برخورد و عرصه را بر آنها تنگ‌تر خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 فرمانده انتظامی بوکان گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون در این شهرستان، هشت میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی توسط پلیس آگاهی و دیگر عوامل پلیس کشف شده است.

وی اقلام کشف شده را شامل ۱۲۸ هزار عدد پد الکلی قاچاق، ۱۸ هزار جفت دستکش طبی، ۱۵ هزار بطری ۱۲۰ سی‌سی محلول ضدعفونی‌کننده ، ۲۶۸ لیتر الکل صنعتی  و ۲ هزار و ۵۰۰ لباس ایزوله بیمارستانی اعلام کرد.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی و در مسیر اتصال استان کردستان به آذربایجان‌غربی واقع شده و هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی در این محور کشف و ضبط می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.