سرهنگ موسی بهاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح کنترل و نظارت بر صنوف به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، در این شهرستان به اجرا در آمده است، افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری ماموران اداره بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی و خدماتی این شهرستان بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: در این خصوص ۷۳ واحد صنفی متخلف پلمب و به ۸۴ واحد صنفی دیگر اخطار پلمب و همچنین به ۳۸۷ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

وی با اشاره به اینکه از زمان شروع طرح تاکنون، یک‌هزار و ۱۱۵ واحد صنفی در سردشت مورد بازدید قرار گرفته است، اظهار داشت: متصدیان واحدهای صنفی متخلف هم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی سردشت گفت: اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا تداوم و استمرار دارد و همزمان با آن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در این شهرستان اجرا می‌شود. 

سرهنگ بهاری از عموم شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.