اکبر حسن‌بگلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه تلفن گویای شرکت به شماره‌های ۳۳۴۵۲۳۰۰ ، ۳۳۴۵۲۳۱۰ و ۳۳۴۵۲۳۰۹ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به مشترکان برق استان است.

وی ادامه داد: این امر با هدف تکریم ارباب رجوع، کاهش و حذف مراجعه‌های مردمی و همچنین حفظ سلامت مردم در روزهای کرونایی انجام شده است.

وی اظهار داشت: مشترکان برق استان می‌توانند خدماتی مانند اطلاع رسانی، اعلام کارکرد، اعلام یا تغییر شماره تلفن، اعلام بدهی و پاسخگویی به سوالات را از طریق تماس با این شماره‌ها دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه مرکز امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق که همگان با نام ۱۲۱ می‌شناسند، سامانه‌ای برای آگاهی از حوادث و خاموشی های شبکه است، اضافه کرد: مرکز امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق در خصوص خاموشی ها و موارد درخواستی از زمان اطلاع و ثبت در سامانه تا زمان رفع خاموشی و یا اجابت درخواست نیز در این ایام انجام وظیفه می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: مشترکان برق استان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل قطعی، خرابی تجهیزات شبکه، خرابی روشنایی معابر و یا به منظور گزارش برق غیرمجاز و ضعف ولتاژ، با سامانه تلفنی ۱۲۱ تماس بگیرند.

حسن بگلو تاکید کرد: تلاشگران صنعت برق همیشه بیدار در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر حاضر شده و مشکل‌ را بر طرف می‌کنند.

وی اظهار داشت: همکاران این شرکت در بخش‌های اتفاقات، عملیات، تعمیرات و روشنایی معابر ضمن رعایت موارد بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت تمام وقت به انجام وظیفه می‌پردازند و پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ نیز در ایام تعطیلات انجام می‌شود.

۹۹ درصد جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار هستند.

یک‌هزار و ۲۵۰ مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یک‌هزار مگاوات آن در سال مصرف می‌شود.

بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.