مریم مسرت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پویش توسط جمعی از خیّران این شهرستان و در راستای دریافت کمک‌های مردمی و رساندن آن به دست نیازمندان ایجاد شده‌ است.

وی افزود: همه دریافتی‌ها و کمک‌های صورت گرفته توسط مردم با ایجاد گروهی به همین نام در فضای مجازی به صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه خیّران میاندوآبی در روزهای اخیر با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی درصدد کمک به افراد کم‌برخوردار برآمدند، به همین دلیل از مردم نوعدوست هم می‌خواهیم در صورت تمایل و تداوم این مهم، کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۷۵۶۱۶۳۳۱۴۷ به نام ستاد کرونای شهرستان میاندوآب واریز کنند.

«مسرت» اظهار داشت: در روزهای اخیر با مشارکت خیّران، یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با هزینه سه میلیارد ریال تهیه و در میان افراد نیازمند توزیع شد که این امر با همراهی مردم خیر این شهرستان ادامه خواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی فرماندار میاندوآب با اشاره به برگزاری همایش خیّران عرصه مقابله با کرونا در این شهرستان افزود: پیرو این همایش مقرر شد که با همکاری خیّران نسبت به تهیه و توزیع سبدکالا و مایحتاج ضروری در بین خانوارهای نیازمند اقدام شود.

کمک‌های مردم میاندوآب برای مقابله با بیماری کرونا تاکنون به بیش از ۱۰ میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.