فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار این رزمایش گفت: برای اینکه در این دفاع بیولوژیک بتوانیم موفق عمل کنیم باید آموزش‌های لازم را به خوبی در سطح جامعه گسترش دهیم.

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس آموزش‌های لازم را در جامعه به اجرا گذاشتیم و توانستیم دفاع بیولوژیک مناسبی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی آموزش‌های خوبی در موضوع شیمیایی برای مردم داده شد، اظهار داشت: امروزه نیز باید همه ارگان‌ها و رسانه‌ها همکاری کرده و از امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده شود تا به نتیجه مطلوب که قطع زنجیره شیوع بیماری کروناست، دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه باید همه مردم و مسوولان در کنارهم  تلاش کنند، بیان کرد: این هم‌افزایی می‌تواند زمینه پیروزی در همه عرصه‌ها به ویژه در این برهه حساس را فراهم کند.

در ادامه این رزمایش ناوگان مجهز به دستگاه‌های ضدعفونی کننده و مه پاش از روبروی جایگاه عبور کردند و عازم محله‌های مختلف شدند تا عملیات گندزدایی و ضدعفونی را انجام دهند.

در این رزمایشی ۷۰ هزار نفر همزمان با سراسر کشور، علاوه بر اقدام برای غربالگری بیماری کرونا، اقداماتی نظیر ضدعفونی معابر را نیز انجام می‌دهند.

این رزمایش تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.