خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: امروز روزی است که همه ملت یکپارچه و یک صدا با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن تجدید بیعت با امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور حماسی خود مهر تأییدی بر وفاداری از ولایت فقیه و آرمان‌های والای نظام زده اند، روزی که چشم تمام دنیا به سمت این ملت نشانه رفته است.

آری امروز روزی است که بار دیگر دهان تمام یاوه گویان غربی را خواهیم بست و ثابت می‌کنیم انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان‌های مردم مؤمن و انقلابی دارد که فرزندان خود را برای استقرار و استمرار این نظام اسلامی فدا کرده اند.

شیعه و سنی، ارمنی، آشوری همه فردا یک صدا فریاد آزاد خواهی و عزت سر داده و بار دیگر با مشت‌های گره زده جواب محکمی به یاوه گویان و در رأس آن استکبار جهانی دادند، بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی در دنیا طنین انداز شده است.

برف و سرما در مناطق مختلف این استان مانع حضور پرشور مردم نشده و اقشار مختلف با برنامه‌ریزی برای حضور گسترده در این راهپیمایی عزم خود را جزم کرده‌اند تا همچون ۴۰ سال گذشته بار دیگر پشتیبانی و پایداری خود را در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نشان دهند.

حضور حداکثری مردم در این حماسه ملی که با اربعین شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه است، همچون همیشه نشانگر پیوند ناگسستنی ملت ایران با آرمان‌های والای حضرت امام راحل، مقام عظمای ولایت و شهدای والامقام است.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای «ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «الله‌اکبر» ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام می‌دارند.

راهپیمایان ارومیه از اولین دقایق آغاز راهپیمایی از میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب به عنوان محل پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در حال حرکت هستند و قرار است و پس از سخنرانی «حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» قطعنامه این حماسه را قرائت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.