حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی روز دوشنبه در  مراسم معارفه استاد شجره طیبه صالحین آذربایجان‌غربی افزود: هدف از راه‌اندازی شجره طیبه صالحین نیز تربیت نیروهای جوان با ایجاد یک وحدت انقلابی است که تا حدود زیادی به این هدف رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: نمایندگان مقام معظم رهبری در استان‌ها نقش پدرانه‌ای برای انگیزه‌بخشی در فعالیت‌های انقلابی دارند و تلاش‌های دلسوزان فرهنگی در کشور باید بر اساس رهنمودهای نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها باشد.

وی بیان کرد: همه مجموعه‌های بسیج و اقشار و مجموعه‌های نظامی مانند سپاه در جهت تقویت جبهه مردمی انقلاب باید همراه و مددکار نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها باشند.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان اظهار امیدواری کرد که آذربایجان‌غربی نظیر اوایل انقلاب و سال‌های اخیر که در حوادث مختلف نماد اتحاد و یکدلی در کشور بود، در تقویت این وحدت پیشگام باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این آیین گفت: تعلیم و تربیت انسان یکی از مهمترین و باارزش ترین مسوولیت‌هایی است که خداوند متعال در ابتدا به انبیای الهی و سپس به ائمه معصومان (ع) عنایت فرموده و در زمان فعلی این مسوولیت بر عهده ما روحانیون و مبلغان دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: باید این فرصت را غنیمت بدانیم و در هر عرصه‌ای که قرار گرفته‌ایم، وظایف خود را به‎خوبی ادا کنیم.

وی به اهمیت تبلیغ اشاره کرد و ادامه داد: کار تبلیغ و هدایت و بیان احکام و معارف دینی را باید جدی بگیریم و کار خود را به‌عنوان مبلغان دینی، باید مهم بشماریم تا بتوانیم در جامعه اثرگذار باشیم.

در این مراسم، حکم سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حجت‌الاسلام کاظم سلامتی به عنوان استاد شجره طیبه صالحین استان اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.