حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر روز دوشنبه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در ارومیه افزود: آمریکا با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارد و به بهانه‌های مختلف علیه نظام کارشکنی می‌کنند.

وی اظهار داشت: آمریکا در برجام براندازی نظام را پیش بینی کرده‌ بود و تضعیف مولفه های قدرت را پیگیری می‌کرد ولی امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک مولفه قدرت منطقه ای شناخته شده است و هوشیاری رهبر انقلاب اجازه نداده‌ تا استکبار به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها مسایل سیاسی را برای دستاویز قرار دادن در راستای ضربه به ایران دنبال می کنند، بیان کرد: علت این امر آن است که در سایر عرصه‌ها همواره با شکست مواجه شده‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: جمهوری اسلامی امروز به عنوان یک مرکز قدرت در دنیا مطرح شده همان طور که ارکان فکری و تمدن آمریکایی‌ها به عنوان ویترین تمدن غرب در زوال است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در حال عقب نشینی بوده و در منطقه هر روز شکستی بعد از شکست دیگر را شاهد است، گفت:  این ناشی از اقتدار و ایستادگی ملت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه آمریکا از اساس با جمهوری اسلامی و ملت ایران مشکل دارد، اضافه کرد: تمام تمرکز استکبار امروز برعلیه ملت ایران بوده و اگر کشور ما بخواهد در برابر خواسته های بیگانه موفق شود، راهی ندارد جز آنچه که ببیند رهبر فرزانه انقلاب چه می‌گوید.

وی گفت: پیشرفت کشور مرهون اطاعت از رهبری است و مشکلات اقتصادی کشور با اطاعت از سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت از اقتصاد مقاومتی رفع می‌شود و در غیر این صورت نمی‌توان از زیر بار مشکلات خارج شد.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه برای مهار برخی از کسانی که به بیت المال دستبرد زده اند، وارد عمل شده‌است، ادامه داد: این قوه به کسانی که تا دیروز کسی جرات حرف زدن به آنها را نداشت، برخورد می کند و با تمام اقتدار ایستادهاست.

وی اضافه کرد: بعضی ها از برخورد این قوه عصبانی و ناراحت هستند زیرا دست برخی از دزدها را قطع می‌کند و این قوه باید مورد حمایت باشد.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: این حرکت قوه قضاییه نیازمند پشتیبانی مسئولان کشوری است تا کسانی که دستبرد به بیت المال زدند، محاکمه و با آنها برخورد شود.در این راهپیمایی که با حضور مسئولان، مردم، فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان غربی از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب برگزار شد، حاضران با سردادن شعارهای ضد استکباری انزجار خود را از آمریکا و ایادی آنان ابراز کردند.

قرائت قطعنامه پایان بخش این راهپیمایی در ارومیه بود.

به گزارش ایرنا ۱۳ آبان یادآور سه رویداد تاریخی شامل تبعید امام راحل به ترکیه، قتل عام دانش آموزان مبارز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست؛ این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.