احمد امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان موادغذایی غیرقابل مصرف در جریان بازدیدهای بازرسان بهداشت محیط این شهرستان از سطح مراکز عرضه این شهرستان جمع آوری شد.
وی ارزش این میزان موادغذایی فاسد را 70 میلیون ریال بیان کرد و اظهار داشت: این موادغذایی با حضور نمایندگان دادستانی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان امحا شد.
وی افزود: در سال گذشته نیز بازرسان این واحد 10 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را از سطح مراکز عرضه جمع آوری و معدوم کرده بودند.
امینی با اشاره به اینکه با متخلفانی که باعث به خطر افتادن سلامت مردم می شوند به صورت جدی برخورد می شود، اضافه کرد: به دلیل اهمیت نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی، اجرای بهینه نظارت و بازرسی بهداشتی توسط اکیپ های نظارتی و بازرسی در سطح مراکز عرضه اجرا می شود.
وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه شکایات مردمی 190 به اطلاع کارشناسان بهداشت محیط اطلاع دهند تا پیگیری و اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.
به گزارش ایرنا، سالانه ده ها تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان با تلاش تیم های نظارتی شبکه بهداشت و درمان کشف و امحا می شود.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.