فخرالدین مام علی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک پایگاه ثابت در جاده اشنویه - ارومیه و یک پایگاه موقت امداد و نجات جاده ای نیز در محور اشنویه - پیرانشهر امسال مستقر شده اند.
وی اضافه کرد: چهار نفر در پایگاه موقت و پنج نفر نیز در پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای این شهرستان در قالب این طرح در طول ایام نوروز آماده ارایه خدمات لازم به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.
مام علی گفت:40 امدادگر و داوطلب آموزش دیده نیز در قالب این طرح کار راهنمایی مسافران را در ورودی این شهر اشنویه فعالیت می کنند.
وی یادآور شد: 2 دستگاه آمبولانس ویژه عملیات امداد و نجات و یک دستگاه ست نجات در پایگاه های جاده ای این شهرستان مستقر و خدمات مورد نیاز را در مواقع لزوم به گردشگران در حوادث جاده ای و سایرموارد ارایه خواهند داد.
رییس هلال احمر اشنویه افزود: شماره تلفن های 112 و 04444383676 و 04444383727 در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های عموم مردم است.
به گزارش ایرنا، طرح امداد و نجات نوروزی سال 98 به صورت ملی و با همکاری نهادهایی همچون پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی (راهور ناجا ) مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور و سازمان راهداری کشور انجام می شود.
شهرستان اشنویه یکی از شهرهای مقصد گردشگری آذربایجاغن غربی است که با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی همه ساله در ایام نوروز پذیرای شمار زیادی از گردشگران است.
این شهرستان جنوبی آذربایجان غربی هم مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.
9870/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.