علیرضا ملا محمدزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دهنه قدیم ساخت پل هاشم آباد بر اثر سیل دیشب دچار تخریب شده و در حال حاضر نیروهای راهداری در حال ترمیم آن هستند.
وی ادامه داد: تردد در حال حاضر از حاشیه پل هاشم آباد امکان پذیر است و نگرانی خاصی در این منطقه وجود ندارد.
وی با اشاره به وضعیت پل گلستانه نیز گفت: تخریب پایه این پل موجب بسته شدن راه شده بود که با تلاش ماموران راهداری مسیری موقت و فرعی برای تردد تدارک دیده شد.
وی با تاکید بر اینکه چهار خانه روستایی در مسیل رودخانه قرار داشتند، افزود: فقط یک باب منزل مسکونی از این تعداد دچار آبگرفتگی شده و امدادرسانی به آن در حال انجام است.
سرپرست فرمانداری ارومیه با اشاره به اینکه مسیر «سوله دوکل» در منطقه مرگور تخریب شده است، گفت: مسیر جایگزین و فرعی برای تردد در این منطقه در نظر گرفته شده است و در حال حاضر کارشناسان راهداری در حال بررسی خسارت این مسیر هستند.
ملا محمدزاده ادامه داد: تلاش نیروهای امدادی و راهداری تا آرام شدن اوضاع ادامه دارد و مردم نگران تردد و بازگشایی مسیرهای نباشند.
به گزارش ایرنا بخش سیلوانای ارومیه در 40 تا 50 کیلومتری ارومیه واقع شده و دارای حدود 300 هزار نفر جمعیت است؛ حدود 20 هزار نفر از این تعداد در 50 روستای این منطقه سکونت دارند.
آذربایجان غربی استانی با آب و هوای سرد کوهستانی است و در ایام پاییز بارش های مطلوب باران در این استان رخ می دهد؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، بارندگی هایی که از روز گذشته /پنجشنبه/ در این استان آغاز شده است تا اواخر وقت امروز /جمعه/ ادامه می یابد.
پل گلستانه در مسیر روستاهای گلستانه و سوسن آباد در منطقه مرگور ارومیه و زیوه قرار دارد.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.