بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه انجمن شیمی ایران شهریور ماه سال 97 در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رئیس دانشکده شیمی دانشگاه تبریز با اعلام اهداف برگزاری این سمینار گفت: فراهم‌سازی زمینه تبادل افکار بین پژوهشگران، ارائه دستاوردهای جدید پژوهشی در زمینه شیمی تجزیه و کمک به حل مشکلات و معضلات کشوری از جمله اهداف برگزاری این سمینار است.
 رضا مجیدی با اشاره به محورهای این همایش، افزود: الکتروشیمی تجزیه‌ای، اسپکتروسکوپی تجزیه‌ای، کروماتوگرافی و روش‌های جداسازی، کمومتریکس، نانوشیمی، شیمی تجزیه و محیط زیست، شیمی تجزیه و آنالیز ترکیبات دارویی و غذایی، شیمی تجزیه و مدیریت و آنالیز پسماندها ، شیمی تجزیه و صنایع شیمیایی از محورهای اصلی این سمینار به شمار می‌آید.
استاد گروه شیمی تجزیه دانشکده شیمی دانشگاه تبریز اضافه کرد: ارائه مقالات در این سمینار به صورت سخنرانی و پوستر بوده و سخنرانی‌ها توسط اساتید خارجی و داخلی ارائه خواهد شد و کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه دستاوردها، تجهیزات و مواد شیمیایی هم از دیگر برنامه‌های جنبی این سمینار است.
دبیر علمی این سمینار با اشاره به این که این سمینار 12 لغایت 14 شهریورماه سال 97 برگزار می‌شود، بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار و مقالات 31 اردیبهشت ماه، زمان اعلام نتایج داوری بیستم خرداد و آخرین مهلت ثبت نام 27 خردادماه سال 97 خواهد بود.
 وی تاکید کرد: "دکتر عبدالحسین ناصری"، "دبیر" و "دکتر سعید محمد سرورالدین"، دبیر اجرایی این سمینار هستند.
اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت سمینار به آدرس http:///isac25.tabrizu.ac.ir/fa مراجعه کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.