به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه افزود: نیروهای جبهه مقاومت اسلامی از جمله حزب الله لبنان و حشد الشعبی که در برابر داعش و گروه های تکفیری ایستادند و پیروز شدند؛ همه در سایه وجود تفکر بسیج به وجود آمده اند.
وی ادامه داد: این گروه های بسیج مردمی با الهام گرفتن از بسیج و با فتوای مرجعی عالیقدری چون آیت الله سیستانی در عراق موفق به دفاع از حرم اهل بیت و ائمه معصومین (ع) در برابر گروه های تکفیری و تروریستی چون داعش شدند.
وی اضافه کرد: اکنون نیز حزب الله لبنان که الهام یافته از فرهنگ و تفکر بسیجی در منطقه است، لرزه بر اندام رژیم غاصب صهونیستی انداخته و نقشه های شوم نظام سلطه را نقش بر آب کرده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه و شکست داعش در این کشورها گفت: این پیروزی حاصل تفکر بسیجی موجود در نیروهای مردمی این کشورها، هدایت های رهبر انقلاب و مجاهدت های مدافعان حرم و فرماندهی سردار دلاور اسلام قاسم سلیمانی است.
آیت الله پورمحمدی افزود: با وجود شکست حلقه ها و خلافت داعش در عراق و سوریه، هنوز تفکر و اقدامات تروریستی اعضای این گروه در کنار و گوشه منطقه وجود داشته و هوشیاری در این زمینه ضروری است.
وی ادامه داد: شکست گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه نشان داد که تفکر بسیجی در بین ملت ها و کشورهای مختلف دنیا در حال ریشه دواندن است.
وی اضافه کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با حماسه آفرینی ها در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، طنین انداز تفکر بسیج در دنیا شدند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.