به گزارش ایرنا، فرشاد فلاحت‌ زاده ظهر امروز سه شنبه در کنفرانس خبری قبل بازی گسترش فولاد و استقلال خوزستان با عرض تسلیت و ابراز همدردی با جان باختگان و آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، افزود: ما در نیم‌ فصل بازیکنانی جذب خواهیم کرد که بتوانند ما را در رسیدن به هدف مان کمک کنند.
وی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در نیم‌ فصل دوم در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.
وی اضافه کرد: امیدواریم حداقل پنج شش تغییر در نیم ‌فصل داشته باشیم؛ به طور قطع بازیکنانی اضافه خواهیم کرد که عصای دست تیم باشند و به ما کمک کنند.
فلاحت زاده درخصوص بازی فردا مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: این تیم کادر فنی توانمندی دارد و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کرده‌ایم و امیدواریم که فردا با کسب سه امتیاز بازی، سه چهار رده صعود کنیم.
وی با اشاره به اینکه گسترش فولاد برای این بازی چند بازیکن مصدوم دارد که یکی از آنها رضا خالقی‌ فراست، اظهار کرد: در حال حاضر میلاد فخرالدینی و آندارنیک تیموریان دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارند و قرار شده است که در اولین بازی نیم ‌فصل دوم در اختیار تیم باشند.
مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: امیدوارم مشکلی نباشد و بتوانیم به نحواحسن از این دو بازیکن استفاده کنیم.
وی درخصوص تاثیر تعطیلات لیگ برتر بر عملکرد تیم نیز اظهار کرد: ما به تازگی به تیم اضافه شده‌ایم و در این تعطیلات توانستیم کارهای تاکتیکی را انجام دهیم.
وی افزود: اگر بازیکنان مصدوم را داشتیم، شرایط‌ تیم بهتر هم می ‌شد. با این حال بازیکنان با انگیزه ای داریم که تا حدودی توانسته‌ اند تفکرات مربی را پیاده کنند.
وی یادآور شد: فیروز کریمی به‌عنوان سرمربی با مشورت کادر فنی و مدیریت باشگاه تصمیماتی را می‌گیرد. در این راستا، سرمربی نقش تعیین‌ کننده‌ای دارد.
فلاحت زاده درباره علت جدایی مهرداد قنبری از این تیم گفت: قنبری ابتدای فصل دچار مصدومیت شد و پس از آن پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها داشت و به صورت توافقی از گسترش فولاد جدا شد. امیدوارم قنبری به اهدافش برسد. فوتبال حرفه‌ای است و بازیکن یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود.
وی ادامه داد: هر مربی آرزو دارد از بازیکنانش به بهترین نحو استفاده کند. هیچ ذهنیتی درباره بازیکنان نداریم و آنها در اختیار کادر فنی هستند. در این مدت سعی کردیم وضعیت خط دفاعی را بهتر کنیم که در این امر موفق بودیم، در بخش تهاجمی هم کار کرده‌ایم. در بازی فردا شاهد بازیکنانی خواهیم بود که عملکرد بهتری در تمرینات داشته ‌اند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر نشد.
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا چهارشنبه 24 آبان از ساعت 14و30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف تیم استقلال خوزستان می رود.
خبرنگار: آب بسته.ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.