به گزارش ایرنا، غلام عسکر کریمیان روز دوشنبه در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان آذرشهر، افزود: بی هویت کردن جامعه ایرانی به ویژه جوانان این مرز و بوم جزء اهداف راهبردی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی تعریف شده است.
وی، ترویج ابتذال اخلاقی، نفوذ در ابعاد مختلف جامعه، تلاش برای ایجاد حاکمیت دوگانه، ترویج بی تفاوتی به آرمان های انقلاب، امام و منویات رهبری، تشدید اختلافات قومیتی، تضعیف نهادهای انقلابی، تطهیر نظام شاهنشاهی، هویت زدایی ایرانی اسلامی و حمایت از نیروهای معاند را از دیگر سناریوهای نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی دانست که هدف اصلی آنها نابودی نظام است.
کریمیان یادآور شد: نبرد کنونی ما با دشمن یک نبرد ترکیبی است که دشمن در آن تلاش دارد با هجمه فرهنگی، نفوذ نرم و نیمه سخت با ما مقابله کند.
وی با بیان اینکه جنگ کنونی استکبار با جمهوری اسلامی جنگ شناختی است که از جنگ فرهنگی سخت تر است، گفت: در جنگ فرهنگی دشمن می خواهد جهان بینی ما همچون او باشد، اما در جنگ شناختی اصل دین زیر سوال می رود و هدف اصلی آن خشکاندن ریشه دین است.
کریمیان، نتیجه موفق شدن دشمن در جنگ شناختی را هوس محوری و ابتذال اخلاقی عنوان و اظهار کرد: اگر انسان از دین و معنویت تهی شود، خودپرست خواهد شد و نتیجه آن، منیت پرستی و فرومایگی است و انسان پست برای منافع خود به هر کاری دست خواهد زد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت، یادآور شد: یکی از توطئه های دشمنان ایجاد حاکمیت دوگانه در کشور است و امروز بیشتر از هر زمان دیگری ایران اسلامی به اتحاد بین مردم و مسئولان نیازمندیم.
فرمانده سپاه عاشورا، راه های مقابله با این توطئه ها را خدامحوری، وحدت و انسجام، خوداتکایی، جوان گرایی، داشتن روحیه خدمتگزاری، مسئولیت پذیری، توجه به علم و دانش، توجه به فرهنگ عاشورایی، تکلیف گرایی و رسالت محوری دانست.
شهرستان آذرشهر با جمعیت 102 هزار نفر با سه بخش، چهار شهر، هفت دهستان و 36 پارچه روستا در فاصله 58 کیلومتری غرب مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.