به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم فوتبال تراکتورسازی و پدیده مشهد از سری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر جام خلیج فارس عصر جمعه از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور حدود 14 هزار تماشاگر برگزار شد.
نیمه اول این بازی، تیم تراکتور سازی با حملات پی در پی خود دروازه تیم پدیده را به خطر انداخت، ولی نتوانست از موفقیت های خود بهره ببرد و نیمه نخست بازی را با نتیجه بدون گل، هر دو تیم به رختکن رفتند.
نیمه دوم بازی، تیم پدیده مشهد حملات خود را افزایش داد و دقیقه 81 بازی با خطای دست مدافع تراکتور سازی از روی پنالتی گل اول خود را توسط محمد قاضی به ثمر رساند و دقیقه 84 گل دوم را توسط محمد رضا خانزاده به تیم تراکتور زد.
دقیقه 90 بازی تیم تراکتور سازی از روی پنالتی اتوسط یران پوریان یکی از گل ها را جواب داد.
در این دیدار فرزاد حاتمی دقیقه 85 بازی به جای علی طاهران و دقیقه 87 بازی عارف آغاسی به جای محمد مسلمی پور و دقیقه 89 بازی مهدی ببری به جای امیر نصر آزادانی برای تیم تراکتور سازی به میدان رفتند و سید عبداله حسینی دقیقه 66 بازی به جای محمد حسین مرادمند و محمد مهدی مهدیخانی دقیقه 78 به جای حسین مهربان برای تیم پدیده به میدان رفتند.
تیم داوری این دیدار را حمید حاج ملک به عنوان داور وسط و محمد جواد مداح و علی اکبر نوری به ترتیب کمک اول و دوم و سعاد وفا پیشه به عنوان داور چهارم و بهرام مهر پیما به عنوان ناظر بازی بر عهده داشتند.
با این نتیجه تیم تراکتور سازی با 7 امتیاز در رده دهم و تیم پدیده با 14 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفتند.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
/9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.