به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی در مراسم رژه نیروهای مسلح در میانه اظهار کرد: جنگ در شرایطی بر ما تحمیل شد که انقلاب نوپا با گروهک ها و منافقین داخلی درگیر بود و رشته نیروهای نظامی ما از هم گسسته و آمادگی و انسجام خاصی نداشتند.
وی افزود: به رغم این اوضاع به لطف الهی و به مدد نیروهای مردمی توانستیم به این وضعیت سرو سامان داده و در جنگی نابرابر با اجرای عملیات های بسیار موفق، ستوان فقرات دشمن را شکسته و تمام اهداف آنان را از هم بپاشیم.
حجت الاسلام محمّدی اظهار کرد: به برکت دفاع مقدس پوزه دشمنان داخلی و خارجی به خاک مالیده شد و باید گفت، صدور انقلاب اسلامی، عزت آفرینی برای مسلمانان و کسب انسجام ملی از مهم ترین نتایج دفاع مقدس بود.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در برابر جدایی طلبان و دشمنان داخلی و خارجی، ایستادگی کرده و هرگز ذره ای از انقلاب خود عقب نشینی نمی کنند.
فرمانده تیپ 36 پیاده مکانیزه میانه نیز در این مراسم با اشاره به خصومت پایان ناپذیر آمریکا با ایران، دولت آمریکا را دولتی غیرقابل اعتماد خواند و گفت: برجام آخرین حربه آمریکا بود و تاریخ نشان داده آمریکا هر لحظه احساس کند که می تواند ضربه ای به ایران وارد کند، درنگ نکرده و اعلام موضع می کند.
سیروس محمّدی با بیان اینکه آمریکا هرگز به حقوق بشر احترام نگذاشته است، اظهار کرد: آنها اگر مدافع حقوق بشرند، چرا سری به میانمار و یمن نمی زنند که چه نسل کشی هایی در این کشورها در حال رخ دادن است.
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق به سرکردگی صدام از طریق حمله به اهواز و تجاوز به خاک ایران جنگی هشت ساله را بر کشورمان تحمیل و صدها نفر از جوانان وطن را شهید، جانباز و مفقود الاثر کرد.
همه ساله در سالگرد این مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشار: رستگار
7231/6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.