به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار رضا سامی در نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس مراغه افزود: ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس موجب اقتدار تاریخی و روزافزون نظام اسلامی شده است.
وی ادامه داد: توان دفاعی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، گسترش اسلام ناب و انقلاب اسلامی را در فراسوی مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی به دنبال داشت.
وی اضافه کرد: فرهنگ عاشورایی و ایمان رزمندگان در کنار نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی مولفه های توان دفاعی کشورمان بوده و در این راه فرهنگ عاشورایی رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس به مردان پولادینی تبدیل کرد که با خون خود از ارزش های نظام اسلامی دفاع کردند.
سرهنگ سامی گفت: اکنون نیز راهبرد جمهوری اسلامی و تمامی آحاد ملت بزرگ ایران، لبیک گفتن و گوش فرادادن به فرامین رهبری همانند هشت سال دفاع مقدس در راستای استقامت در برابر دشمنان است.
وی با بیان اینکه جهاد کبیر در عصر کنونی، اطاعت و تبعیت مردم و مسئولان از رهبری است افزود: وظیفه و رسالت مسئولان در این راستا سنگین تر از همیشه است.
وی با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مراغه ادامه داد: امسال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، 50 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان اجرا می شود.
وی اضافه کرد: برگزاری آیین رژه یگان های منتخب نیروهای مسلح در روز 31 شهریور، تجلیل از رزمندگان و غبار روبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست.
سرهنگ سامی گفت: برگزاری چهار یادواره و همایش بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان و نشست های بصیرتی از برنامه های بزرگداشت این هفته است.
وی افزود: افتتاح چهار طرح عمرانی از جمله افتتاح سه خانه محروم در روستاهای این شهرستان که توسط بسیجیان شهرستان ساخته شده، از برنامه های اجتماعی بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.