مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه از رایگان بودن مترو جهت استفاده دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های آنان در روز اول مهرماه خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یعقوب وحیدکیا با اعلام این مطلب اظها رکرد:‌ در راستای رفاه حال همشهریان و به منظور همراهی برای کاهش ترافیک ناشی از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها،‌ شرکت بهره برداری قطارشهری بر آن شده تا در مسیر ائل گولی تا میدان ساعت در روز اول مهر خدمات رایگان به دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های آنان ارائه دهد.

 

وی با بیان اینکه همه ایستگاه های مترو به غیر از ایستگاه میدان قطب ،‌ در محدوده یاد شده فعال خواهند بود؛ افزود: دانش آموزان ، دانشجویان و خانواده های آنان می توانند از ساعت 7 صبح الی 17 بعد از ظهر از خدمات شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز بهرمند شوند.

 

وی درباره تمهیدات اتخاذ شده برای فرهنگ سازی در مترو خاطرنشان کرد: از روز اول مهر کتابچه " آموزش های فرهنگ مترو " در ایستگاه های فعال قطارشهری به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

 

وحیدکیا گفت:‌ تا پایان مهر با الحاق تونل شمالی فاز 2 خط یک ،‌ شمار قطارهای فعال در مسیر خط یک نیز افزایش یافته و با رفع نواقص و نیز توسعه بیش از پیش خدمات رسانی مترو در روزهای آتی ؛‌ مدت زمان انتظار مسافران در ایستگاه های مترو به نصف کاهش می یابد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.