به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جلیل زرنقی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: علم وسیله ای است که با آن احکام و دستورات الهی دریافت و نشر داده می شود و در حقیقت علم شمشیر دین و جهل و نادانی سپر دشمن است.
وی خاطرنشان کرد: باید زمینه رشد و تعالی دانش آموزان در مدارس فراهم شود و در کنار تحصیل علم، دانش آموزان باید از تربیت اسلامی نیز برخوردار شوند.
فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: تمامی نهادها و ادارات شهرستان موظف به همکاری با آموزش و پرورش برای باز گشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید هستند.
رحیم بلال زاده با تاکید بر ساماندهی و تامین نیروی انسانی به خصوص در روستاهای این شهرستان افزود: دانش آموزان روستایی نیز همانند سایر دانش آموزان باید از اول مهرشاهد حضور معلمان در کلاس های درسی باشند و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان ملزم به تامین نیروی انسانی در روستاهای چاراویماق است.
وی ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با نظارت براجرای دقیق بخشنامه ها باید از دریافت اجباری کمک مدرسه از اولیای دانش آموزان توسط مدیران مدارس نیز جلوگیری کند.
صمد علیزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق نیز دراین جلسه گفت: با همکاری خیرین و نیکوکاران این شهرستان امسال 1400 بسته کمکی شامل کیف و نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
شهرستان چاراویماق یکی از شهرهای پایلوت اقتصاد مقاومتی با 35 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 208 کیلومتر مربع وسعت (هفت درصد مساحت آذربایجان شرقی) در 180 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده و از شمال با شهرستان هشترود، از شرق با شهرستان میانه، از غرب با آذربایجان غربی و شهرستان مراغه و از جنوب با استان ‌های آذربایجان غربی و زنجان هم ‌مرز است.
طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان چاراویماق دارای 2 بخش به نام ‌های مرکزی (شامل دهستان ‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب‌ غربی، ورقه و قوری ‌چای شرقی) و شادیان (شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب ‌شرقی)، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و 248 آبادی است.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.