به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اسماعیل جبارزاده در جلسه تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزارت کشور با تشکر از دکتر رحمانی فضلی بخاطر حسن اعتماد در سپردن تصدی حوزه سیاسی وزارت کشور به وی اظهار کرد: بنده خواهان تعامل با سایر قوا به ویژه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و سایر مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز با حفظ شان و استقلال وزارت کشور هستم.
وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق و سلسله مراتب اداری و تشکیلاتی در انجام ماموریت های محوله را سرلوحه امور قرار خواهم داد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شایسته است تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنها بکار گیریم تا بتوانیم مردم را نسبت به نظام امیدوار و خوشبینی آنان را ارتقاء دهیم.
جبارزاده تاکید کرد: وزارت کشور دستگاهی است که اگر درست فعالیت کند در همه بخش ها می تواند بسیار اثرگذار باشد و یک استاندار قوی و فعال موجب ارتقاء شاخص های پیشرفت در استان خواهد بود.
در این نشست علی اصغر احمدی معاون سیاسی سابق وزیر کشور با آرزوی توفیق برای معاون جدید سیاسی گفت: آقای جبارزاده دارای سوابق انقلابی در سال های دفاع مقدس و از شخصیت های علمی و دانشگاهی است و باید ایشان را در انجام مسئولیت جدید یاری کرد.
وی با تاکید بر اینکه وزارت کشور عمود خیمه سیاست داخلی و امنیت کشور است، افزود: یکی افتخارات زرین وزارت کشور در دولت یازدهم برگزاری چند انتخابات بسیار مهم بود و با هدایت رهبر معظم انقلاب، مشارکت جدی مردم و رعایت مر قانون برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار وزارت کشور افزوده شد.
احمدی با اشاره به لزوم تعامل با سایر قوا با حفظ استقلال وزارت کشور گفت: تقویت اداره کل سیاسی، پیگیری انتخابات الکترونیک و تلاش برای پیگیری تصویب قانون جامع انتخابات از اهم اموری است که می تواند به موفقیت های بعدی حوزه سیاسی کمک کند.
وی ادامه داد: در انتخابات گذشته حتی یک رای در هیچ شعبه ای باطل نشد و همکارانم در ستاد انتخابات کشور بدون کوچک ترین جانبداری، مسئولیت های قانونی خود را دنبال کردند و انتخابات با سلامت، امنیت، مشارکت و رعایت مر قانون و حق الناس برگزار شد.
اسماعیل جبارزاده استاندار سابق آذربایجان شرقی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور در دولت دوازدهم منصوب شد.
تنظیم کننده: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.