مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی تاکید کرد: مسیر توسعه این استان و رونق کسب و کار در آن از شهرک‌های صنعتی می‌گذرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در نشست کارگروه ارزیابی عملکرد این شرکت که با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، گفت: زمانی که سرمایه گذاری وارد استان شده و قصد ایجاد واحد تولیدی را دارد، تامین زمین اولین نکته‌ای است که مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: موارد فنی مانند تامین زیرساخت‌ها و ارتقای خدمات حائز اهمیت است ولی نحوه‌ی برخورد مناسب با سرمایه‌گذاران و تسریع در انجام عملیات اداری آن موضوعی است که باید مورد توجه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گیرد.
 
وی ادامه داد:‌ اهمیت دادن به شاخص‌های طرح شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان تنها مدل امتیاز‌دهی به سازمان‌های دولتی موضوعی است که باید مورد توجه متداول همکاران شرکت باشد.
 
نیرومند اسکویی تاکید کرد: مستند‌سازی اقدامات انجام شده نیز موضوعی است که باید همکاران تلاش ویژه‌ای برای انجام آن داشته باشند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات اندیشیده شده واقداماتی که در طول سال انجام می‌شود، رتبه این شرکت در ارزیابی‌های پیش رو در جایگاه اول استانی قرار گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.