فرماندار سابق شهرستان سراب گفت: با تمام توان در شهرستان سراب در مقابل بدعت ها ایستادم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، داوود گرشاسپی در آیین تودیع خود و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سراب گفت: در سال 93 به عنوان فرماندار جدید سراب منصوب شدم و در این مدت تلاش کردم که در تمامی حوزه ها، سیاست های دولت یازدهم را اجرایی کنم.

  وی میزان تولید محصولات کشاورزی شهرستان سراب در سال 92 را 600 هزار تن در سال اعلام کرد و گفت: خوشبختانه درطول این چهار سال، در تمامی حوزه ها، پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و به جرات می توان گفت که با اصلاح بعد ذهنی توسعه در این شهرستان، سراب بر مدار توسعه قرار گرفته است.

  وی در ادامه سخنان خود به تبیین ظرفیت های مهم این شهرستان پرداخت که از بین آن ها می توان به وجود معادن بسیار غنی طلا و سیلیس،  وجود بیش از یک میلیون جمعیت دامی،  113 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 179 هزار هکتار اراضی مرتع اشاره کرد.

  فرماندار سابق شهرستان سراب با بیان اینکه در مقابل ایجاد بدعت‌های ناروا در شهرستان ایستادم و مانع این کار شدم گفت: بدعت‌ها باعث می شدند که شهرستان سراب، روز به روز عقب مانده تر شود ولی با تمام توان با آنها مقابله کردم. تغییر هزینه دارد و برای این مقابله نیز هزینه پرداخت کردم.

گرشاسپی با اشاره به وجود شش چشمه معدنی آبگرم در این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان می تواند سرعین دوم شود و بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند.

  وی از تبدیل کود حیوانی به آلی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: مذاکراتی با برخی کشورهای همسایه برای صادرات کود آلی انجام داده ایم.

وی همچنین به ارائه گزارشی در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و ... پرداخت.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.