رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی از رقابت ۲۱ اثر نمایشی در بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استانی خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، بابک نهرین در آیین افتتاحیه‌ بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استانی اظهار کرد: در سالجاری ۳۶ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی ارسال شده که در مجموع ۱۵ اثر در بخش اصلی "بخش مسابقه" و شش اثر در بخش جنبی جشنواره "تجربه‌های نو" شرکت داده می‌شود و در مجموع ۲۱ اثر در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه آیین اختتامیه جشنواره نیز ۲۴ شهریور ماه است، بیان کرد: نمایش‌های اجراها شده در جشنواره، در بخش اصلی توسط خانم پانته‌آ بهرام، عبدالحسین لاله و نادر برهانی داوری شده و همچنین در بخش‌ تجربه‌های نو نیز خانم مینا پناهی، شهرام خدایی و فرزین ریحانی به داوری نمایش‌ها می‌پردازند.
وی با تاکید بر اینکه هر دو بخش جشنواره رقابتی است، تشریح کرد: با توجه به اینکه ورودی جشنواره فجر از جشنواره استانی است، صرفا دو اثر از بخش اصلی به جشنواره فجر معرفی می‌شوند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با بیان اینکه امید است جشنواره همانند سال گذشته خوب برگزار شود، خاطرنشان کرد: از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، دانشگاه نبی‌اکرم(ص)، موسسه الف و از مدیرکل ارشاد که اعتماد کرده و تمامی امور برگزاری جشنواره را به انجمن سپردند، قدردانی می‌کنیم.
نهرین اضافه کرد: تمام اهالی تئاتر در برگزاری جشنواره دست به دست هم داده و تلاش کردند، امید است که سربلند بیرون بیاییم.
گفتنی است، در پایان صحبت‌ها، طنگ جشنواره توسط پیشکسوتان و فعالان عرصه تئاتر استان نواخته شد و همچنین نمایش "خانه در باد" در بخش تجربه‌های نو، اجرا شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.