مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز به کار 33 دستگاه اتوبوس جدید در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فرخ جلالی در این راستا اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی به مناسبت بازگشایی مدارس، تعداد 33 دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمت می‌شود.
 
جلالی با اشاره به حجم بالای سفرهای درونشهری و نیاز به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، سازماندهی ناوگان را اصلی‌ترین موضوع در حوزه مدیریت حمل و نقل شهری دانست و افزود: تلاش برای توزیع متوازن و ساماندهی مجدد ناوگان اتوبوسرانی و خرید اتوبوس‌های جدید جهت ارتقاء خدمت‌رسانی، از سیاست‌های اولویت‌دار شرکت واحد بوده و در این راستا اقدامات اولیه انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز با اشاره به  برنامه‌ها و طرح‌های توسعه محور در حوزه حمل ونقل تشریح کرد: ورود 13 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید و 20دستگاه اتوبوس تک کابین به چرخه ناوگان اتوبوسرانی در آستانه بازگشایی مدارس، ازجمله مهمترین اقدامات اتوبوسرانی در سال‌جاری است که با ورود این  تعداد اتوبوس شاهد افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان از ناوگان اتوبوسرانی خواهیم بود.
 
وی افزود: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این اتوبوس‌ها در ناوگان اتوبوسرانی تبریز، توان خدمت‌رسانی افزایش یافته و امید است که با تزریق این تعداد اتوبوس، تردد‌ شهروندان تسهیل و زمان انتظار مسافرین کاهش پیدا کند.
 
جلالی خاطرنشان کرد: با ورود این تعداد اتوبوس روند بازسازی بخشی از اتوبوس‌های مسیر تندرو در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز آغاز می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.