علی حاجی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برنامه ریزی ها و اجرای طرح های فرهنگ سازی در مصرف برق در بخش صنایع، کشاورزی، ادارات، مدارس و بخش خانگی، صرفه جویی چشمگیری در این شهرستان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در راستای ارائه بسته های تشویقی برای صرفه جویی و مصرف بهینه برق در بخش صنایع، قرارداد همکاری مشترکان پرمصرف در واحدهای تولیدی این شهرستان که 40 درصد از مصرف برق (35 مگاوات) را شامل می شود، انجام شده و نتایج مناسبی را در پی داشته است.
وی اضافه کرد: با توجه به سقف سهمیه تعیین شده روزانه 89 مگاواتی برای مصرف برق مراغه و پیش بینی هوای گرم، همکاری مشترکان و شهروندان در رعایت الگوی مصرف در ایام گرم سال قابل تقدیر است.
وی گفت: مشترکان این شهرستان، به عنوان اولین شهرستان آذربایجان شرقی در سه ماه تابستان توانسته اند سهمیه مصرف برق در زمان پیک مصرف را رعایت کنند.
وی افزود: رسانه ها و مطبوعات در فرهنگ سازی در زمینه رعایت الگوی مصرف برق و صرفه جویی در آن توسط مشترکان برق و شهروندان، نقش سازنده و موثری داشته اند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود 110 هزار مشترک برق در شهرستان مراغه وجود دارد و درصد برخوداری از شبکه برق در مناطق شهری و روستایی این شهرستان صد در صد است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.