به گزارش ایرنا، سیدشمس الدین مراثی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی مسئولان شهرستان با فعالان بخش تعاون، تعاون را یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در حل مشکلات بیکاری جامعه دانست و افزود: تشکیل و تقویت تعاونی ها با جلب مشارکت مردم در اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار است.
وی با اشاره به اینکه دولت از تشکیل تعاونی های مختلف مورد نیاز با حضور و همراهی فعال آحاد مردم و علاقمندان به شکوفایی و توسعه شهرستان حمایت می کند، بر برنامه ریزی و جلب همکاری همگان تاکید کرد.
فرماندار شهرستان عجب شیر با اشاره به ظرفیت های تعاونی ها در توسعه منطقه، گفت: تعاونی ها نقش مهمی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی شهرستان دارند و باید از ظرفیت های آنها به طور کامل استفاده کرد.
مراثی با بیان اینکه فلسفه وجودی شرکت های تعاونی در واقع بهبود بخشیدن وضع اقتصادی مردم است گفت: عزم دولت برای رفع مشکلات بخش تعاون جدی است و تعاونگران باید برای ایجاد اشتغال پایدار در استان و شهرستان بیش از گذشته تلاش کنند.
وی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه و تعاون به عنوان موتور محرکه رونق بخش تعاون در شهرستان یاد کرد و گفت: همکاری همه جانبه این اداره با بانک یاد شده برای پیشبرد اهداف ضروری است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده:عیسی عطاپور**
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.