به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حافظ زمانی در نماز جمعه این هفته ملکان افزود: این در حالی است که اگر از دماغ یک اسرائیلی خونی ریخته شود شورای امنیت تشکیل جلسه می دهد و مجامع بین الملی آن را محکوم می کنند.
وی بر تشکیل جلسه فوق العاده کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: وحدت مسلمانان و دولت های اسلامی می تواند در کاهش آلام مسلمانان میانمار موثر باشد.
امام جمعه ملکان در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء به دستور مقام معظم رهبری، خلاقیت، نوآوری و دست بالای این قرارگاه را در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی توجه به نیروی جوان و کارآمد و متعهد از طرف حضرت آیت الله خامنه ای دانست و افزود: جوانان در زمان های مختلف انقلاب ثابت کردند هر جا و در هر زمان مسئولیتی به آنها سپرده شود به خوبی و به نحو مطلوب آن را انجام می دهند.
حجت الاسلام زمانی گفت: مسئولین باید قدر جوانان را بدانند و از آن ها غافل نشوند و میدان را برای کار کردن جوانان باز بگذارند.
خطیب جمعه ملکان در ادامه پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در کشورهای سوریه و عراق را نوید اضمحلال و روزهای پایانی داعش و اربابانش دانست و افزود: جنگ در این کشورها نشان داد که استفاده از بسیج مردمی بهترین گزینه برای دفاع در برابر متجاوزان و غارتگران است.
امام جمعه ملکان همچنین با تبریک عید سعید غدیر خم به مسلمانان جهان، تبعیت از ولایت فقیه را ضامن پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تا زمانی که پرچم ولایت در این سرزمین در اهتزاز است کشورمان در برابر هر متجاوزی ایمن و مقتدر خواهد بود.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155کیلومتری تبریزمرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: منجمی ** انتشار: رستگار
7228/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.