یک کارشناس فوتبال گفت: ای کاش محرومیت تراکتورسازی، چند سال قبل اتفاق می‌افتاد تا چهره‌هایی مانند آزادی را بیشتر می‌دیدیم.
 
سجاد حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص تیم تراکتورسازی اظهار کرد: فوتبال تراکتورسازی از پتانسیل بالایی برخوردار است و بازیکنان با اعتماد به نفس زیادی که دارند، جویای نام هستند و نشاط و شادابی خاصی در بازی این تیم دیده می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بازی دادن به بازیکنان جوان، همیشه ریسک خاصی را می‌طلبد و این خوش‌شانسی یحیی گل‌محمدی است که مجبور به انجام این ریسک شده و حتی اگر ریسک بازی دادن به جوانان، جواب هم نمی‌داد، باز هم گل‌محمدی مورد انتقاد قرار نمی‌گرفت؛ چرا که چاره‌ای جز بازی دادن به جوانان را نداشت.
 
حسین‌زاده بیان کرد: آرامش خاصی در تیم امسال تراکتور حاکم است که نشأت گرفته از شخصیت حقیقی گل‌محمدی است که کل تیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ ای کاش گل‌محمدی برخی نقاط ضعف تیم را پوشش دهد تا این تیم روز به روز بهتر از قبل شود.
 
وی درخصوص نقاط ضعف تراکتورسازی گفت: کادر فنی تیم باید در درون دروازه تجدید نظر کند و مشکل دیگر تیم این است که بازیکنان تراکتور در انتقال توپ در بین خطوط، شتاب‌زده عمل می‌کنند و دچار اشتباه می‌شوند.
 
این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: معمولاً رسم است که به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنند و امیدوارم گل‌محمدی نیز به این ترکیبی که نتایج خوبی می‌گیرند، دست نزند.
 
وی با اشاره به این‌که تراکتور امسال، شاداب‌ترین تیم چند دوره قبل است، بیان کرد: متاسفانه تیم تراکتورسازی، در سال‌های قبل، 11، 12 ژنرال داشت که زیاد مطیع کادرفنی نبودند، اما در تیم امسال تراکتورسازی، فرمان‌برداری بازیکنان از سرمربی و کاپیتان، بسیار زیاد شده که جای خوشحالی دارد.
 
حسین‌زاده گفت: بزرگترین سرمایه برای یک تیم فوتبال، داشتن هوادار است و خواهش من از آن‌ها این است که پشت تیم را خالی نکنند و حامی تراکتورسازان باشند.
 
وی در خصوص بازی روز پنجشنبه تراکتور مقابل پدیده در چارچوب مسابقات جام حذفی، اظهار کرد: جام حذفی همیشه آبستن حوادث مختلف است و خیلی اتفاق افتاده که تیم‌های رده پایین توانسته‌اند تا مراحل بالاتر صعود کنند. تیم پدیده، امسال به عنوان پدیده لیگ شناخته شده و تیم منسجم و جوانی است و اگر تراکتور، در درون دروازه مشکلی نداشته باشد، مطمئن باشید که شروع خوبی در جام حذفی خواهد داشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.