همزمان با هفته ی دولت در 26 شهرستان آذربایجان شرقی، 51 پروژه ی عمرانی، رفاهی و آموزشی اداره کل آموزش پرورش استان با حضور رئیس سازمان نوسازی و توسعه ی مدارس کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

 

به گزارش ایسنا، منطقه  آذربایجان شرقی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این آیین، با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت به عنوان فصل مشترک دولت و ملت است، اظهار کرد: تعلیم و تربیت، آغازگر ترمیم اعتماد عمومی و سرمایه ی اجتماعی به طور مستقیم و غیر مستقیم است و در کشور با حدود 40 میلیون نفر در ارتباط است.


جعفر پاشایی با بیان اینکه در چهار سال اخیر مدیران، روسای آموزش و پرورش با هدف شناسایی و جذب خیرین اقدامات برجسته ای انجام دادند، گفت: در حال حاضر در 24 شهرستان آذربایجان شرقی مجمع خیرین مستقر است، در حالی که در سال 92  حدود پنج شهرستان دارای مجمع خیرین بودند.

 

وی با بیان اینکه مشارکت خیرین مدرسه ساز در دولت تدبیر و امید 40 درصد افزایش یافته است، افزود: در آذربایجان شرقی بیش از یکصد جشنواره ی خیرین مدرسه ساز برگزار شده است که با همراهی، مشارکت و همکاری های خیرین در این راستا اقدامات جدی انجام شده است.به عنوان مثال تالار معلم، صعب العلاج فرهنگیان و دبیرستان طالقانی که مطالبه ی عموم مردم بود در حال آماده سازی است و در ماه های آتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

  پاشایی با اشاره به اینکه امسال همزمان با هفته ی دولت   51 پروژه ی عمرانی، رفاهی و آموزشی در 26 شهرستان استان با ویدئو کنفرانس افتتاح شد، اظهار کرد: 17 باب مدرسه با 82 کلاس درس، شش باب نمازخانه ی مدرسه ای، دو باب مرکز رفاهی، 2 مورد فضای ورزشی و 4 مورد مقاوم سازی با هزینه ی 12 و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

وی ادامه داد: مدرسه ی شیخ صدوق تبریز نیز با 12 کلاس درسی با اعتبار 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.