به گزارش ایرنا، زمین چمن مصنوعی شهید محسن حججی ار سوی آموزش و پرورش این شهرستان و در زمینی به مساحت 11هزار مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون ریال ساخته شده و شامل چمن مصنوعی، رختکن و سرویس‌های بهداشتی و پیست دو و میدانی است.
هشت واحد مسکونی مددجویی نیز با 2 میلیارد و 400 میلیون ریال بهره برداری و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان واگذار شد.
فرماندار عجب شیر در مراسم بهره برداری از این طرح ها با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی این شهرستان یک متر مربع است گفت: طرح هایی که از سوی دولت تدبیر و امید افتتاح می شود نشان دهنده اهمیت تولید و اشتغال، توسعه روستایی و شهری و ایجاد امکانات در شهرستان ها است.
سید شمس الدین مراثی ادامه داد: اهتمام در برنامه ریزی اصولی و توجه جدی به امر آموزش و استعدادیابی ورزشی جوانان از اولویت های مهم توسعه ورزش قهرمانی است.
فرماندار عجب شیر بیان کرد: باید با اتخاذ سیاست های برنامه محور و مبتنی بر تخصص و علم و بهره گیری از تجربه و توان نیروهای انسانی کارآمد، علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ عمومی ورزش در بین اقشار مختلف مردم، راه اعتلای ورزش را نیز در بین نوجوانان و جوانان پیش بگیریم.
مراثی همچنین بر لزوم برنامه ریزی برای استقلال اقتصادی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد تاکید کرد و افزود: در این خصوص کارهای خوبی در سال های اخیر انجام گرفته اما کافی نیست و باید ادامه داشته باشد.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد مقدس از ابتدا تاکنون خدمات بیشماری به مددجویان و افراد زیر پوشش خود ارایه داده است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.