به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی مرتضی آبدار در جلسه هماهنگی تبریز 2018 با اشاره به بخش مهمی از اقدام انجام شده در استان بر اساس مصوبات قبلی این جلسات افزود: در روزهای آتی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برای نهایی کردن اعتبارهای تبریز 2018 با معاون اول ریاست جمهوری دیدار و پس از آن تصمیم های لازم را اتخاذ می کند.
وی اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز گردشگری در استان در پنج سال گذشته 510 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.
آبدار از تمامی دستگاه های اجرایی دخیل در امر رویداد فرهنگی- تاریخی تبریز 2018 خواست که نهایت همکاری لازم را در این راستا انجام دهند.
در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که دی ماه سال 1394 در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد، تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.
انتخاب شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی از سال 2015 و به پیشنهاد سازمان کنفرانس اسلامی معروف به سازمان همکاری کشورهای اسلامی کلید خورد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.