فرماندار شهرستان جلفا گفت: توجه به بخش بهداشت و درمان یکی از مهم ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زاهد محمودی در آیین افتتاح سه پروژه سلامت در هادیشهر شهرستان جلفا، توجه به مقوله بهداشت و سلامت را یکی از مهم ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: با رویکردی که دولت در این حوزه تدوین کرده و حمایت های ویژه مدیریت ارشد استان و بخصوص دکتر جبارزاده، اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای در چهار سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان و سایر حوزه ها انجام شده است. 
وی افزود: عملکرد دولت، عملکرد نظام است و ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر در راستای ایجاد رفاه برای مردم و افزایش رضایتمندی آنان انجام می‌دهیم. 
وی با اشاره به افتتاح سه پروژه سلامت هادیشهر با حضور دکتر شبستری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها که شامل چهار تخت آی سی یو،  هفت تخت بخش اعصاب و روان و بخش LRD  است که بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است. 
فرماندار شهرستان جلفا با بیان اینکه در روزهای گذشته نیز پروژه‌های دیگری در نقاط مختلف شهرستان جلفا افتتاح شده است، اظهار کرد: خوشبختانه خیرین این شهرستان، همکاری بسیار خوبی دارند و یارای مدیریت شهرستان در پروژه‌های مختلف بخش سلامت هستند. 
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.