به گزارش روز دوشنبه ایرنا، امروز طرح توسعه واحد چرم سازی در شهرک چرم تبریز با 37 میلیارد ریال سرمایه گذاری با حضور معاون امور معادن وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.
بهره برداری از طرح توسعه واحد قطعه سازی در شهرک صنعتی شهید رجایی تبریز با 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و اشتغالزایی برای 42 نفر از دیگر برنامه های امروز بود.
امروز همچنین 2 طرح تولیدی نیز در شهرک صنعتی آخولای تبریز شامل شرکت تولید کاغذ با 330 میلیارد ریال اعتبار و 110 نفر اشتغالزایی و یک واحد تولید ایزوگام با 30 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 15 نفر به بهره برداری رسید.
همچنین فاز دوم یک شرکت صنایع غذایی با 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 240 فرصت اشتغالزایی در تبریز بهره برداری شد.
** طرح های افتتاحی در میانه
در پنجمیم روز از هفته دولت،11 طرح عمرانی در بخش کندوان میانه با اعتبار 99 میلیارد و 632 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل شبکه پایاب سد آونلیق در 300 هکتار، مجتمع آبرسانی ، احداث مدرسه 4 کلاسه روستایی، مدرسه 3 کلاسه ، برق رسانی به روستای اکبرآباد، بهسازی و نوسازی 170مسکن روستایی پروژه های عمرانی دهیاری های بخش کندوان، نصب دو دستگاه سامانه ضد تگرگ و احداث دو باب می باشد.
** طرح های افتتاحی شهرستان جلفا
بهره برداری از بخش آی سی یو، بخش ال دی آر (زایمان پیشرفته) و بخش اعصاب و روان بیمارستان ساجدی هادیشهر طرح های افتتاح شده در این شهرستان بود که برای تکمیل این طرح ها بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
** خداآفرین
انبار امدادی هلال احمر در خداآفرین با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
**هریس: افتتاح 10 واحد مسکونی با اعتبار 3 میلیارد ریال
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.