معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از کمک شش میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی به خانواده‌های نیازمند خبر داد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎ شرقی، امیر شبان شبستری  اظهار کرد: خیران از ابتدای سال جاری در قالب طرح مفتاح الجنه بیش از شش میلیارد ریال به خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش داشته است. 
وی هدف از اجرای طرح مفتاح الجنه را دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بررسی مشکلات و نیازهای آن‌ها در ابعاد مختلف عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح مفتاح الجنه از ظرفیت مسئولان و خیران برای کمک به رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استفاده می‌شود. 
 وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه موجب همدلی برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمند می‌شود، گفت:  با  اجرای طرح مفتاح الجنه  گفتمان واحد در زمینه فقر زدایی و دستگیری از نیازمندان در جامعه به وجود می‌آید. 
شبان دیدار با خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را موجب آشنایی مسئولان و خیران با مشکلات این خانواده‌ها دانست و بیان کرد: دیدار با این خانواده‌ها زمینه لازم برای ادای مسئولیت اجتماعی مدیران و آحاد مختلف جامعه در قبال نیازمندان را فراهم می‌کند. 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یکی از دستاوردهای مهم اجرای طرح مفتاح الجنه را افزایش مشارکت خیران عنوان کرد و افزود: در چهار ماهه سال گذشته خیران و مسئولان استان در قالب این طرح چهار میلیارد و 771 میلیون ریال به خانواده های نیازمند کمک کرده‌اند.      

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.